Jak funguje sdílené účetnictví?
Při vedení sdíleného účetnictví klient využívá výhod vlastního účetního oddělení a externího zpracování účetnictví, daňové evidence. Jde o komfortní systém spolupráce založený na naší vzájemné kooperaci, určený pro střední i velké firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?
- Informační systém: Základem je společně využívaný ekonomický systém, do kterého přistupují zaměstnanci vaší i naší firmy.
- Prvotní doklady: Klient prostřednictvím stálého přístupu do ekonomického systému pořizuje prvotní data jako např. faktury, pokladní doklady. Veškeré došlé účetní doklady nám zasíláte zabezpečenou elektronickou cestou. Originální doklady zůstávají ve vaší firmě, dle potřeby je můžete nadále používat. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit.
- Účtování dokladů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše zadané doklady a dodané došlé dokumenty. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
- Stálý on-line přístup k reportingu: Po vypracování vašeho účetnictví máte stálý přístup k výsledkům hospodaření a dalším účetním informacím důležitým pro každodenní řízení firmy.
Odborné znalosti
Spolehněte se na naše profesionální zkušenosti, naši pracovníci mají dlouholetou praxi ve vedení účetnictví a v oblasti daňové evidence
Absolutní diskrétnost
Jsme si vědomi závaznosti mlčení. Proto si můžete být jisti, že vaše informace jsouu nás v bezpečí. Mlčenlivost potvrdíme smluvním dokumentem.
Individuální přístup
Díky našemu individuálnímu přístupu, pojištění a závaznosti mlčenlivosti si můžete být jisti bezpečností a kvalitou našich služeb.
Co vám přinese model sdíleného zpracování účetnictví?
- Rychlost zpracování účetních dokladů
- Veškeré došlé účetní doklady zůstávají ve vaší firmě
- Úsporu nákladů na vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
- Stálý on-line přístup a užívání ekonomického systému (fakturace, pokladna), přístup k aktuálním účetním a ekonomických informacím (pohledávky, závazky, hospodářské výsledky) pro zabezpečení chodu firmy
- Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou
Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?
Prohlédněte si naši další nabídku!
- Externí účetnictví - představuje základní model externího zpracování účetnictví. Vámi předané účetní doklady zpracujeme v dohodnutých intervalech a pravidelně informujeme o veškerých účetních záležitostech vaší firmy.
- Online účetnictví - je přechodové stadium mezi externím a sdíleným účetnictvím. Doklady předáte zajištěnou elektronickou formou, my je zpracujeme a prostřednictvím stálého přístupu do našeho účetního software jste informováni o výsledcích vaší podnikatelské činnosti.