Jak funguje on-line účetnictví?
Při vedení on-line účetnictví musí klient řešit pouze zlomek toho, o co by se musel starat v případě, že by účetnictví a daně zpracovával sám. Jedná se o pokročilejší systém spolupráce založený na předávání zpracovávaných dokladů zabezpečenou elektronickou cestou, určený pro střední firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?
- Dodání dokladů: Klient nám předá doklady elektronickou zabezpečenou cestou, potřebné pro dokumentaci účetnictví. Originální doklady zůstávají ve vaší firmě, dle potřeby je můžete nadále používat. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit.
- Zpracování dokumentů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše dodané dokumenty v předem dohodnutých intervalech v prostorách naší společnosti na vlastním ekonomickém systému. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
- Stálý on-line přístup k reportingu: Po vypracování vašeho účetnictví máte stálý přístup k výsledkům hospodaření a dalším účetním informacím důležitým pro každodenní řízení firmy.
Odborné znalosti
Spolehněte se na naše profesionální zkušenosti, naši pracovníci mají dlouholetou praxi ve vedení účetnictví a v oblasti daňové evidence
Absolutní diskrétnost
Jsme si vědomi závaznosti mlčení. Proto si můžete být jisti, že vaše informace jsouu nás v bezpečí. Mlčenlivost potvrdíme smluvním dokumentem.
Individuální přístup
Díky našemu individuálnímu přístupu, pojištění a závaznosti mlčenlivosti si můžete být jisti bezpečností a kvalitou našich služeb.
Co vám přinese model on-line zpracování účetnictví?
- Rychlost zpracování účetních dokladů
- Veškeré došlé účetní doklady zůstávají ve vaší firmě
- Úsporu času
- Snížení nákladů na mzdy pro pracovníky interní účtárny a nákladů na jejich vzdělání a doplňování odbornosti
- Úsporu nákladů na kancelářské prostory, vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
- Stálý on-line přístup k důležitým účetním informacím pro řízení firmy prostřednictvím našeho ekonomického systému
- Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou
Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?
Prohlédněte si naši další nabídku!
Externí účetnictví - představuje základní model externího zpracování účetnictví. Vámi předané účetní doklady zpracujeme v dohodnutých intervalech a pravidelně informujeme o veškerých účetních záležitostech vaší firmy.
Sdílené účetnictví - je způsob spolupráce založený na společně využívaném informačním systému. Prvotní doklady pořizujete sami a my zajišťujeme účtování veškerých dokladů. O výsledcích své podnikatelské činnosti jste informováni v reálném čase.