Jak funguje externí účetnictví?
Při vedení externího účetnictví musí klient řešit pouze zlomek toho, o co by se musel starat v případě, že by účetnictví a daně zpracovával sám. Jedná se o jednoduchý systém spolupráce s fyzickým přesunem zpracovávaných dokladů, určený pro menší firmy. A jaký je postup tohoto typu zpracování?
- Dodání dokladů: Klient nám předá doklady, potřebné pro dokumentaci účetnictví. S vaší firmou zároveň komunikujeme o tom, které doklady jsou dodány a které je případně třeba doplnit.
- Zpracování dokumentů: V tuto chvíli je to na nás. Zodpovědně a pečlivě zpracujeme vaše dodané dokumenty v předem dohodnutých intervalech v prostorách naší společnosti. Pro zpracování účetnictví, daňové evidence používáme vlastní ekonomický systém.
- Vyhodnocení: Klientovi v předem dohodnutém čase zpracujeme výstupy z účetnictví. Zároveň vás budeme včas informovat, kdyby náhodou nastal nějaký zádrhel ve vypracování.
- Pravidelný reporting: Po vypracování vašeho účetnictví vás budeme pravidelně (měsíčně, čtvrtletně, pololetně, ročně) informovat o výsledcích hospodaření a ostatních účetních záležitostech vaší firmy.
Odborné znalosti
Spolehněte se na naše profesionální zkušenosti, naši pracovníci mají dlouholetou praxi ve vedení účetnictví a v oblasti daňové evidence.
Absolutní diskrétnost
Jsme si vědomi závaznosti mlčení. Proto si můžete být jisti, že vaše informace jsouu nás v bezpečí. Mlčenlivost potvrdíme smluvním dokumentem.
Individuální přístup
Díky našemu individuálnímu přístupu, pojištění a závaznosti mlčenlivosti si můžete být jisti bezpečností a kvalitou našich služeb.
Co vám přinese model externího zpracování účetnictví?
- Úsporu času
- Snížení nákladů na mzdy pro pracovníky interní účtárny a nákladů na jejich vzdělání a doplňování odbornosti
- Úsporu nákladů na kancelářské prostory, výpočetní techniku, vlastní ekonomický systém pro zpracovávání účetní dokumentace
- Snížení rizika chyb - přebíráme plnou odpovědnost za správnost vedení účetnictví, podloženou pojistnou smlouvou
Neodpovídá tento model spolupráce přesně vašim potřebám a požadavkům?
Prohlédněte si naši další nabídku!
- Sdílené účetnictví - je způsob spolupráce založený na společně využívaném informačním systému. Prvotní doklady pořizujete sami a my zajišťujeme účtování veškerých dokladů. O výsledcích své podnikatelské činnosti jste informováni v reálném čase. Více informací o sdíleném účetnictví.
- Online účetnictví - je přechodové stadium mezi externím a sdíleným účetnictvím. Doklady předáte zajištěnou elektronickou formou, my je zpracujeme a prostřednictvím stálého přístupu do našeho účetního software jste informováni o výsledcích vaší podnikatelské činnosti. Více informací o online účetnictví.