Jak funguje externí zpracování mezd?
- Dodání dokladů – Při outsourcingu zpracování mezd je třeba dodat potřebnou dokumentaci. Předem vás upozorníme, jaké doklady je třeba dodat a na co nezapomenout při jejich zařizování. Od této chvíle je však vše na nás.
- Zpracování podkladů – V této fázi práce můžete již vše nechat na našich odbornících, kteří profesionálně vypracují dané podklady a v případě potřeby vás budou kontaktovat a vše s vámi zkonzultují.
- Vypracování a výstupy – Výstupy dle dodaných podkladů zpracujeme v předem daných intervalech, včas a za jasně dohodnutých podmínek.
Jaké přináší outsourcing mezd výhody?
Externí zpracování mezd vám ušetří náklady
Díky externímu zpracování mezd odpadnou vaší firmě starosti. Společnost, která se rozhodne pro outsourcing zpracování, nemusí zaměstnávat mzdovou účetní, vlastnit SF a VT, ani mít potřebné prostory, jako například kanceláře.
Odvedeme profesionální práci
Zpracování vašich mezd budou mít na starosti odborníci, kteří mají zkušenosti v oblasti daňové evidence i mzdových nákladů. Snažíme se odvést co nejlepší práci. Naše firma má pro všechny případy uzavřenou pojistnou smlouvu, která zajistí bezpečí vašich dat a financí.
Ručíme za absolutní diskrétnost
Jsme si vědomi závazku mlčenlivosti, který je pro nás samozřejmostí. Vše, co budeme zpracovávat pro vaši firmu, zůstane utajeno. S námi jsou vaše data v bezpečí. Abyste si mohli být jisti naší důvěryhodností, mlčenlivost zajistíme smluvním dokumentem.
Postupy zpracování budeme s vámi předem konzultovat. Naši pracovníci jsou díky bohatým zkušenostem v oblasti daňové evidence, účetnictví a mezd profesionály ve svém oboru. O zpracování vašich mezd se tak budou starat školení a kvalifikovaní pracovníci. Při outsourcing účetnictví je třeba připravit potřebné doklady a také se může stát, že se objeví větší prodleva mezi dodáním a výstupem z účetnictví. Vaší firmě však odpadnou zbytečné starosti i náklady související s interním zpracováním mezd.