Každý vlastník nemovitosti je povinen vést kompletní přehled nájemců a provádět pravidelnou ekonomickou správu dané nemovitosti. Tyto povinnosti zahrnují více než 20 odborných úkonů ze sféry účetnictví a evidence a předpisů nemovitostí. Pokud chcete mít důležité dokumenty a ekonomické úkony naprosto v pořádku a navíc zcela bez práce a starostí, jednoduše veškeré papírování přenechejte nám! V účetnictví se pohybujeme už pěknou řádku let a ve spletitém labyrintu čísel jsme doslova jako ryby ve vodě! Postaráme se za vás o všechny potřebné úkony z oblasti ekonomické správy nemovitostí, samozřejmě na odborné úrovni. Naše služby mohou využít vlastníci bytů i jiných nemovitostí, společenství vlastníků jednotek, bytová družstva i firmy. Kromě standardního vedení účetnictví provádíme i rekonstrukce a kontrolu účetnictví minulých účetních období.
Potřebujete pomoct s ekonomickou správou nemovitosti nebo se chcete dozvědět více informací? Kontaktujte nás a rovnou si nechte vypracovat orientační cenovou nabídku ZDARMA.
Proč si vybrat HELIOS CONSULTING s.r.o
- Razíme individuální a lidský přístup, nečekejte žádné přehnané formality
- Pro zpracování účetnictví využíváme nejmodernější technologie, abychom co nejvíce snižili vaše náklady za vedení.
- Vaše informace jsou u nás zcela v bezpečí, jsme vázani smluvní mlčenlivostí a svou práci odvádíme svědomitě.
- Máme uzavřenou pojistnou smlouvu pro ochranu před jakoukoli nesrovnalostí.
- Naše spektrum znalostí je široké. Pomůžeme vám s ekonomickou správou i s daňovou evidencí.
Využijte tyto služby ze sféry ekonomické správy nemovitostí:
1) Vedení účetnictví
- kompletní vedení účetnictví spravované nemovitosti v souladu s příslušnými zákony,
- vedení provozního účtu a fondu oprav,
- kompletní vedení agendy dodavatelských faktur (příjem a kontrola, sledování splatnosti a úhrad),
- vedení bankovní agendy (příprava příkazů k úhradám a zajištění jejich úhrad),
- kompletní zpracování mzdové agendy (zaměstnanci SVJ, odměny členům výboru, uzavírání dohod o provedení práce a o pracovní činnosti, odvody daní a pojištění),
- zpracování vyúčtování daně ze závislé činnosti FO a vyúčtování srážkové daně,
- zpracování roční závěrky s výkazem zisků a ztrát, rozvahy a výsledovky,
- vypracování podkladů pro přiznání k dani z příjmů právnických osob včetně příloh,
- vypracování podkladů pro přiznání k dani z nemovitých věcí,
- zastupování klienta při jednání i případných kontrolách na finančních úřadech, pojišťovnách a ostatních úřadech,
- vypracování výkazů pro Český statistický úřad,
- návrh rozpočtu na následující účetní období dle údajů aktuálního účetního období.
2) Evidence a předpis bytových domů a nemovitostí
- vedení evidence jednotek a nebytových prostor, evidence vlastníků a jejich vlastnických podílů, evidence nájemců bytových a nebytových jednotek,
- vedení předpisu, výběr a evidence záloh na služby spojené s užíváním bytových a nebytových prostorů,
- vedení předpisu, výběr a evidence plateb do provozního fondu oprav (případně dalších fondů upravených stanovami a dalšími interními předpisy),
- průběžné přehledy neplatičů zálohových plateb a následně správa pohledávek (upomínky, splátkové kalendáře, návrhy na výpověď z nájmu, žaloby atd.),
- vypracování ročních vyúčtování služeb spojených s užíváním bytových a nebytových jednotek jednotlivým vlastníkům, nájemníkům dle platných předpisů,
- vypořádání přeplatků a zajištění úhrady nedoplatků z vyúčtovaných služeb,
- zpracování návrhu na předpisy plateb záloh na služby pro následující účetní období.