Chcete se plně věnovat svému předmětu podnikání? Veškeré starosti a povinnosti vyplývající ze zákonných povinností v souvislosti s vedením účetnictvím nechte na nás a my vám pomůžeme naplno rozvíjet vaše podnikání.

Zpracování a vedení účetnictví zahrnuje:

Při vedení účetnictví pro Vás zpracujeme:

přiznání k dani z přidané hodnoty (měsíční nebo čtvrtletní přiznání k DPH),
přiznání k dani z příjmů právnických osob, včetně příloh,
přiznání k silniční dani,
přiznání ke spotřební dani,
přiznání k dani z nemovitostí, darovací, dědické a dani z převodu nemovitostí.

Více informací o zpracování daňového přiznání.

Vyberte si model spolupráce dle vašich potřeb a požadavků

  • Externí účetnictví - představuje základní model externího zpracování účetnictví. Vámi předané účetní doklady zpracujeme v dohodnutých intervalech a pravidelně informujeme o veškerých účetních záležitostech vaší firmy. Více informací o externím účetnictví.
  • Sdílené účetnictví - je způsob spolupráce založený na společně využívaném informačním systému. Prvotní doklady pořizujete sami a my zajišťujeme účtování veškerých dokladů. O výsledcích své podnikatelské činnosti jste informováni v reálném čase. Více informací o sdíleném účetnictví.
  • Online účetnictví - je přechodové stadium mezi externím a sdíleným účetnictvím. Doklady předáte zajištěnou elektronickou formou, my je zpracujeme a prostřednictvím stálého přístupu do našeho účetního software jste informováni o výsledcích vaší podnikatelské činnosti. Více informací o online účetnictví.

Zjistěte si cenu za zpracování účetnictví.


Při zpracování účetnictví můžete využít našich dalších služeb

Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás

ANCHOR_TOP_TITLE

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti